Fènix 11·23 es projectarà als Ocine que es troben al Centre Comercial Aqua de València (C/ Menorca, 19)
Podreu gaudir de descomptes en l'entrada si us descarregueu el val de descompte
HORARIS de divendres 23 fins diumenge 25
- Divendres 23, Dissabte 24 i Diumenge 25 a les 16:20h, 5,60€
- Divendres 23, Dissabte 24 i Diumenge 25 a les 18:20h, 6,50€
- Especial matinal Diumenge 25 a les 11:30h i 13:30h, 5,60€
Aquesta és una història que tothom deuria de conèixer i que denúncia l’abús de poder i les pràctiques intolerables de l’estat espanyol contra els drets més elementals de les persones.
Aquest divendres 23 de novembre arriba a València la pel·lícula Fènix 11·23, dirigida per Joel Joan i Sergi Lara, i escrita per Albert Plans Soriano i Hèctor Hernández Vicens.
La cinta, que porta a la gran pantalla la història real de l’Èric Bertran acusat de terrorisme informàtic el 2004 per enviar un correu electrònic a un supermercat demanant l’etiquetatge en català, ha obtingut molt bona acollida entre els exhibidors que recalquen la força del film i l’emoció que genera en el públic al sortir de la sala.
Els magnífic equip artístic i tècnic, les bones crítiques que ha rebut per part dels mitjans i l’excel·lent rebuda entre el públic fan que siga una pel·lícula que no podeu deixar de veure.
A més Fènix 11·23 és el primer llargmetratge català d’aquesta envergadura que ha apostat pel micromecenatge com una de les seves formes de finançament i ha assolit més de 56.000€ mitjançant donacions populars
Més informació
http://www.fenix1123.cat
http://www.facebook.com/Fenix1123
http://twitter.com/#!/Fenix11_23