Presentació oficial d’Animació en Moviment



LEscola d’Animació Ferran Zurriaga va acompanyar els responsables de la presentació oficial d’Animació en Moviment, l’associació autonòmica que treballa per fer valdre l’Animació Sociocultural i la figura del Tècnic Superior en Animació Sociocultural i Turística (TASOCT) la setmana passada que es va celebrar a l’IES Jordi de Sant Jordi.

En representació de l’escola d’Animació d’ACPV van assistir, Tatiana Vàsquez, directora de l’Escola i Carles Monclús, membre de la junta directiva d’ACPV.

Durant l’acte es van abordar temes de gran rellevància per al sector sociocultural, destacant els principals reptes i dificultats que afronta aquesta professió. També es va fer valdre la transcendència de la tasca desenvolupada pels i les TASOCT en la construcció d’una societat més inclusiva, participativa i cohesionada.

Aquest esdeveniment suposa un punt d’inflexió per a reforçar la visibilitat i el reconeixement d’aquesta figura professional, i assenta les bases per continuar treballant en la millora d’aquest àmbit.

ACPV agraeix a Animació en Moviment la invitació i la possibilitat de formar part d’aquest acte tan significatiu.


Amb la teua col·laboració continuarem promocionant la llengua, la cultura i els valors de progrés.

Ajuda’ns a tindre més força.

Fes-te’n sòcia/soci d’ACPV!

Amb el suport de