Acció Documental+ de març presenta: “Bye bye Tiberias”



Acció Cultural del País Valencià, en col·laboració amb DocsBarcelona i ACICOM, organitza la projecció del documental “Bye Bye Tiberias“, dirigit per Lina Soualem.

Amb vint anys, Hiam Abbass va deixar el seu poble natal palestí per seguir el seu somni de convertir-se en actriu a Europa, deixant enrere la seua mare, àvia i set germanes. Trenta anys després, la seua filla cineasta Lina torna amb ella al poble i qüestiona per primer cop les decisions preses per la seua mare, el seu exili triat i la forma en què les dones de la seua família han influït en ambdues vides. Situada entre el passat i el present, Bye Bye Tiberias reuneix imatges d’avui, gravacions familiars dels anys noranta i arxius històrics per retratar quatre generacions de dones palestines que mantenen viva la seua història i llegat a través de la força dels seus llaços, malgrat l’exili, la despossessió i el desamor.

Aquesta iniciativa compta amb el suport de la Diputació de Barcelona i el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Projeccions programades:

  • Ontinyent
    • Data: Divendres, 7 de març de 2025, 20.00 h
    • Lloc: Cine Club Utiye (Centre Comercial el Teler, Carrer Pintor Segrelles, 1)
    • Entrada: 3 € entrada única

  • Pedreguer
    • Data: Diumenge, 30 de març de 2025, 19.00 h
    • Lloc: La Pista – Espai Cultural (Carrer València, 20)

  • València
    • Data: Dimecres, 12 de març de 2025, 18.00 h
    • Lloc: Octubre CCC (Sant Ferran, 12)
    • Aforament limitat: Inscripció prèvia a www.octubre.cat

  • La Vall d’Uixó
    • Data: Dijous, 13 de març de 2025, 18.00 h
    • Lloc: Saló de la Biblioteca Municipal (plaça del Mercat, 2)

  • Llíria
    • Data: Divendres, 21 de març de 2025, 19.00 h
    • Lloc: Casal d’ACPV del Camp de Túria (Av. dels Furs, 17)

Aquestes sessions formen part del cicle Acció Documental+, una plataforma que busca apropar documentals de gran qualitat al públic del País Valencià, promovent el diàleg social i cultural.

Per a més informació, visita els webs d’Acció Cultural del País Valencià i ACICOM.


Amb la teua col·laboració continuarem promocionant la llengua, la cultura i els valors de progrés.

Ajuda’ns a tindre més força.

Fes-te’n sòcia/soci d’ACPV!

Amb el suport de