12 d’abril – Alacant: Pep de la Tona actuarà en la celebració de la diada del 25A
28 març, 2025. 10:52

Alacant no només serà un clam aquest 12 d’abril per a reivindicar la valencianitat del sud del País Valencià sinó que també serà una festa amb l’actuació del grup Pep de la Tona.

Pep de la Tona és el nou projecte musical del cantant de La Gossa Sorda, Josep Nadal que torna a la música acompanyat d’Héctor Peropadre d’Aspencat i la cantant Cate Giorgi. Completen la formació antics components de bandes com Obrint Pas, El Diluvi i La Gossa Sorda conformant un directe potent i ple d’emocions.
El Temps de la Calor és el primer treball de Pep de la Tona. Un disc de 12 cançons que renova el compromís social en temps convulsos i on els ritmes de sempre del rock, l’ska i el reggae es troben amb noves sonoritats som el tecno i la música urbana.

Un disc amb cançons com Més Bonica que la Lluna o Caminem la Nit que està tenint una gran acollida a les plataformes; i que la gent coreja i balla als concerts junt a temes mítics de Josep Nadal de l’època de La Gossa.
Acció Cultural està organitzant autobusos per a assistir als actes de la diada. Informa-te’n!
Amb la teua col·laboració continuarem promocionant la llengua, la cultura i els valors de progrés.