L’Octubre CCC amplia l’exposició “El Mal. Auschwitz 1945 – Gaza 2025” d’Artur Heras fins al 27 de març
20 febrer, 2026. 10:20
L’Octubre CCC ha decidit ampliar fins al 27 de març l’exposició “El Mal. Auschwitz 1945 – Gaza 2025”, de l’artista Artur Heras, davant la gran afluència de públic i l’interés que ha despertat la mostra des de la seua inauguració.
L’exposició proposa una reflexió profunda sobre alguns dels moments més dramàtics de la història contemporània i la seva possible repetició en el present. A partir d’una imatge que evoca l’Holocaust i d’un recorregut de quaranta-cinc variacions pictòriques que envolten l’espectador, la mostra connecta simbòlicament Auschwitz amb Gaza i planteja interpel·lacions sobre el mal, la memòria i la responsabilitat col·lectiva.
Comissariada per Anacleto Ferrer i organitzada per Acció Cultural del País Valencià, la instal·lació submergeix el visitant en un espai de record i de confrontació amb les tragèdies que han marcat l’ésser humà. L’exposició es pot visitar a la sala d’exposicions de l’Octubre CCC fins al 27 de març de 2026.
Amb la teua col·laboració continuarem promocionant la llengua, la cultura i els valors de progrés.









