Concert del Cor Somriu de l’escola Crecendo al Centre Cultural Ovidi Montllor d’Alcoi



El passat divendres 27 de març, el Centre Cultural Ovidi Montllor d’Alcoi va acollir un emotiu concert a càrrec del Cor Somriu de l’escola Crecendo, una proposta musical que va voler retre homenatge a tres veus fonamentals de la nostra poesia: Vicent Andrés Estellés, Joan Valls i Ovidi Montllor.

Al llarg de l’acte, el públic assistent va poder gaudir d’una selecció de poemes dels tres autors, musicats per Josep Maria Gadea i interpretats amb gran sensibilitat pel cor, sota la direcció d’Anna Valor. Les peces escollides van ser presentades de manera magnífica, aconseguint transmetre tota la força, la tendresa i el compromís que caracteritzen l’obra dels poetes homenatjats.

L’actuació va crear un ambient proper i emocionant, en què la música i la paraula es van donar la mà per fer arribar la poesia al públic d’una manera viva i accessible. Les persones assistents van seguir el concert amb una atenció plena, deixant-se portar per unes interpretacions que van posar en valor el llegat literari i cultural dels nostres referents.

Com a detall especial de la vetlada, la presència simbòlica d’Ovidi Montllor que va ser representada per un cabet, un recurs escènic que va despertar la complicitat del públic i va reforçar el caràcter emotiu i identitari de l’homenatge.

Un concert, en definitiva, que va servir per celebrar la poesia, la música i la cultura pròpia, i que va tornar a convertir el Centre Cultural Ovidi Montllor en un espai de trobada i emoció compartida.


Etiquetes: ACPV Alcoià-Comtat Centre Cultural Ovidi Montllor

Amb la teua col·laboració continuarem promocionant la llengua, la cultura i els valors de progrés.

Ajuda’ns a tindre més força.

Fes-te’n sòcia/soci d’ACPV!

Recursos en la nostra llengua

Amb el suport de