Equip humà

Tatiana Vásquez

Directora de l’Escola d’Animació Ferran Zurriaga

Tècnica Superior en Animació Sociocultural i Treballadora Social per la UV. Futura Formadora d’Animadors/es.

Coordinadora i responsable del projecte educatiu Escoltes del País Valencià. Des de ben menuda sempre ha tingut clar que volia desenvolupar-se tant personalment com professionalment en la intervenció sociocomunitària i així poder aportar el seu granet d’arena.

Natàlia Mas

Tècnica Superior en Animació Sociocultural
Treballadora Social per la Universitat de València.
Formadora d’Animadors/-es.
Els darrers 22 anys, Auxiliar de Promoció Cultural i Juvenil a l’administració pública d’un Ajuntament en les àrees de cultura i joventut. Des d’on desenvolupe la tasca d’ASC per a la població del municipi, principalment amb menuts/-des, joves i adolescents.
Monitora de temps lliure des dels 14 anys i fins sempre…

Lluís Vañó

Animador Juvenil
Llicenciat en Sociologia

Professor de Cicles Formatius en la família de serveis socioculturals i a la comunitat.

La participació en l’àmbit associatiu i el treball en l’àmbit de l’animació sociocultural m’ha fet crèixer un sentit d’arrelament a la terra, a la cultura i a les tradicions. Aquella experiència esdevé ara en desig de formar a joves animadors i animadores que continuen aquesta tasca.

Marc Brell

Tècnic Superior en Animació Sociocultural
Administrador de Clarió recursos lúdico-educatius

Porta més de 20 anys creant projectes d’animació en tots els àmbits i públics. Les seus propostes es basen en el joc i la participació. Ha estat l’animador de l’IES Jordi de Sant Jordi més de 15 anys, buscant sempre la relació entre l’educació formal i la no formal. És formador de professorat des del CEFIRE i mediador cultural en projectes artístics entre tantes altres coses.

https://clariorecursos.com
face + twitter: @marcbrell
insta: @marcbrellilopez

Pepa Alòs

Tècnica Superior en Animació Sociocultural
Postgrau en Gestió Cultural
Formadora d’animadors
Diplomada en Relacions Laborals

Dinamitzadora cultural des de fa molts anys, he portat a terme molts projectes culturals adreçats a diferents col·lectius.
Durant molts anys he organitzat activitats dirigides a centres educatius com rutes literàries, tallers, concerts i teatre, projectes d’oci intergeneracionals, exposicions, actes literaris, etc.

Laura Ú. Pastor

Animadora juvenil
Llicenciada en Pedagogia i Psicopedagogia.
Màster en Professor de Secundària, especialitat en Orientació Educativa.

Dinamitzadora d’activitats culturals i artístiques. Realitza activitats d’oci i temps lliure infantil, juvenil per adults, tercera edat i persones amb diversitat funcional… Ha treballat com a coordinadora de gabinet psicopedagògic d’acadèmia d’estudis. És educadora especialitzada en educació viva. Formada amb el Master en neurociència cognitiva i necessitats específiques de recolzament educatiu.

@LPsicoped

Merxe Montaner

Graduada en Educació Social
Tècnica Superior en Animació Sociocultural

Especialitzada en infància i adolescència, i mediadora intercultural acreditada.

Josep Sapinya

Animador Juvenil (Tècnic Superior en Animació Sociocultural) Llicenciat en Psicologia

Després de molts anys al món de l’animació, especialment com a Tècnic de Joventut, actualment sóc Coordinador de la xarxa de Centres Municipals de Joventut de la ciutat de València on planifique, organitze, gestione i avalue programes i projectes d’oci educatiu i socioculturals.

Carles Monclús

Llicenciat en Filosofia i CCEE
Diplomat en Magisteri

Professor jubilat d’Intervenció Sociocomunitària, he impartit classes durant 25 anys a la titulació de Tècnic/a Superior en Animació Sociocultural i 10 anys com a professor associat en la UV en els Graus d’Educació Social, Treball Social i Pedagogia.

http://animaciosociocultural.wordpress.com
@culturieducacio
@carlesmonclus

Ricard Català

Llicenciat en Filosofia i Ciències de l’Educació, per la Universitat de València, 1981.
Professor d’Educació Secundària, amb l’especialitat d’Intervenció Sociocomunitària.

Actualment és Assessor tècnic docent a la Direcció Territorial d’Educació, Investigació, Cultura i Esport de València (Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport), Professor tutor de la UNED al Centre Associat “Francisco Tomás i Valiente” de València amb “venia docendi”. Des de l’any 1985 fins a l’any 1995 va ser Director de l’Escola de Formació d’Animadors del Temps Lliure Juvenil de la Generalitat Valenciana.

http://vespradefesta.blogspot.com.es/

Àngels Bodí

Tenint una educació escolar a efectes actuals “revolucionària” i en finalitzar la mateixa, trobar-me inquieta, descobrisc el moviment de Cases de Joventut, participe en plataformes ciutadanes reivindicatives al meu poble de gaire mediambiental i realitze el MAT mentre feia el CFGS d’Educació infantil.
Descobrisc el que és treballar amb el temps lleure de la infantesa i adolescència i la importància que té i faig el TASOC. M’adone que m’encisa el desenvolupament comunitari i mentre treballe en l’àrea de joventut d’un ajuntament faig el Grau de Treball Social a banda d’interessar-me la cooperació al desenvolupament.
Actualment estic treballant amb joves com a Tècnica de Joventut d’un Ajuntament, nova etapa, molts canvis, molts reptes i moltes ganes d’aprendre i inicie el curs de Docència per a la formació i Formadora d’animadors amb l’objectiu de traslladar a totes les persones que van a treballar amb la infantesa, adolescència i joventut que poden ser un referent potent de transformació de la realitat que estem vivint i que el seu treball al temps lleure és imprescindible. I com no, amb llengua pròpia, la nostra!

Ester Sobrevela

Tècnica Superior en Animació Sociocultural i Educació Infantil. Formadora d’Animadors Socioculturals. Extensa trajectòria com a DAT en d’activitats d’animació sociocultural, granja escola, camp de treball, campament, etc. Activitats Culturals per a col·legis. Dinamitzadora a la lectura en Biblioteca Municipal i Contacontes. Cap de departament d’animació d’activitats saludables i d’entreteniment a una empresa de menjadors. Responsable d’activitats per a adolescents en una Flota Internacional de Creuers. Formadora d’animadors/es turístics (C.D.T. Benidorm). Actualment, gaudeix com a tutora amb un bon grapat de xiquets i xiquetes a l’aula de dos anys.

 

Vanessa Giner

Tècnica Superior en Animació Sociocultural
Formadora d’Animadors

Instrumentista i vocalista del grup històric Carraixet combina la seua trajectòria musical amb la formació d’Animadores i amb la de TASOC a la ONG Comissió d’Ajuda a les Persones Refugiades – País Valencià (CEAR-PV). A més, és activista en col·lectius feministes que defensen la visibilitat de les dones en l’àmbit musical i cultural i ferma defensora dels drets humans.

Lluís Albert Granell

Tècnic Superior en Animació Sociocultural
Estudiant d’Educació Social

Animador sociocultural amb catorze anys d’experiència com a tècnic de joventut en diferents municipis. Creador de continguts en xarxes socials i participant actiu en diferents associacions del seu municipi.

L'animació Sociocultural és un dret, aixequem-nos doncs!

Borja Galbis

Mestre d’Educació Infantil i gerent d’una empresa d’animació a Ontinyent.

Més de 10 anys d’experiència com a monitor, coordinador o director d’activitats d’Educació en el Temps Lliure. He participat, gestionat i dirigit escoles de vacances com per exemple: escoles d’estiu, de pasqua o de Nadal. He format part de projectes d’activitats extraescolars, campaments, colònies i més de deu anys a un moviment juvenil. En l’actualitat, també coordine un grup de monitores i monitors que duen a termini activitats per a menuts i grans en esdeveniments, celebracions o projectes que gestionen ajuntaments, associacions o empreses.

Aida Baldó

Tècnica Superior en Animació Sociocultural
Graduada en Magisteri d’Educació Primària

La meua trajectòria laboral segueix la línia de la meua passió “Treballar amb i per a la infància, adolescència i joventut”. He exercit com a monitora d’activitats de temps lliure dinamitzant diferents espais (centres ocupacionals, llars de jubilats, campaments infantils…) He exercit de TASOC en diversos àmbits socioeducatius com cultura, joventut i igualtat. Actualment, soc Tècnica de Joventut d’un municipi del nostre territori, el que em permet desenvolupar programacions i activitats d’oci, educació, formació, ocupació i posar tots els meus recursos a l’abast del jovent local.

 

Maria Deltell

Graduada en Sociologia a la Universitat de València i Tècnica Superior en Animació Sociocultural.

Treballe com a tècnica de joventut als centres municipals de joventut de la ciutat de València i he format part durant 10 anys de la secció de joves d’ACPV on he sigut coordinadora. La meua experiència en joventut és molt extensa com també ho és el meu compromís amb la llengua, la cultura i la justícia social.

Lluci Juan

Animadora Juvenil.
Llicenciada en Belles Arts per la Universitat Politècnica de València.
Especialitat: Art.

Artista visual, professora d’art i animadora juvenil. Des de 2009 porta endavant el Taller d’Art (Aielo de Malferit), treballa a les escoles i ha exposat en diferents països. Ha rebut més d’una desena de premis d’art i ha dut a terme tasques com a jurat d’art, comissària d’exposicions, etc. Porta endavant activitats d’oci i temps lliure per a joves relacionades amb l’art contemporani i la creativitat una bona càrrega de crítica, compromís social i cultura associativa.

www.LluciJuan.art
www.ClassesAlTallerdArt.blogspot.com

Fernando Collado

Llicenciat en Ciències Ambientals

Màster en formació del professorat
Tècnic en Educació Ambiental
He dedicat gran part de la meua vida professional a l’educació en la naturalesa, treballant principalment en el medi rural. La paternitat va suposar en mi un gran canvi en el meu paradigma educatiu que em va portar a formar-me a la universitat en pedagogies actives i respectuoses amb el desenvolupament humà, participant durant alguns anys com acompanyant en diversos projectes educatius basats en l’aprenentatge autodirigit, tant en Espanya com a Equador. Crec fermament en el poder transformador de l’educació en la formació d’individus conscients i amb esperit crític, a més de ser una potent eina de creixement personal.