Presentació del llibre “Era foraster, i em vau acollir” a Gandia
7 març, 2025. 9:56
La Fundació Casal Jaume I de la Safor Valldigna presenta el llibre de Lourdes Boïgues “Era foraster i em vau acollir”, publicat per l’editorial Lletra Impresa. La presentació serà el pròxim dijous, 13 de març, a les 19h i acompanyarà l’autora, Lourdes Boïgues, l’escriptor de Beniopa, Emili Selfa Fort.
Coneguda principalment per la seua obra infantil i juvenil, Lourdes Boïgues també ha demostrat la seua bona ploma en la narrativa per a adults amb Fills de la fam (Edicions del Sud, 2017) i Dibuixa’m el cos (Edicions del Sud, 2022). Ara, amb aquesta nova obra, Era foraster, i em vau acollir, ens transporta a la Valldigna de finals del segle XIV, a través d’un mosaic de personatges de diferents estaments, edats i càrrecs.
En aquesta última novel·la, l’autora teixeix una trama captivadora, on el pes de la història es fon amb elements de misteri i intriga. Crea un relat que és un reflex de les tensions socials de l’època alhora que explora les lluites personals dels personatges.
Un altre element a destacar és l’amor pel territori que es traspua en cada pàgina del llibre fent d‘Era foraster, i em vau acollir un homenatge a les terres de la Valldigna, que esdevenen un personatge més, amb les seues pròpies ombres i secrets.
És aquesta una finestra fascinant a una època convulsa de la nostra història, on la fe, el poder i la identitat es posen a prova enmig d’una tempesta de conspiracions i perills. Una lectura imprescindible per als amants de la ficció històrica i els thrillers.
Amb la teua col·laboració continuarem promocionant la llengua, la cultura i els valors de progrés.










