Crònica de la presentació de “Si escrius Cèlia…” de Lliris Picó
24 setembre, 2025. 9:39
Dins del cicle “amb Lletra de Dona”, inaugurat amb l’objectiu de donar veu a les autores del nostre territori, el passat 18 de setembre vam gaudir d’una vetlada literària plena de sensibilitat i complicitat amb la presentació de Si escrius Cèlia…, la nova obra de Lliris Picó, qui va estar present i va compartir amb el públic les vivències i reflexions que han donat forma al seu llibre.
L’acte va comptar amb una presentació curada a càrrec de Natalia Gisbert, qui va saber transmetre amb delicadesa les claus de l’obra i la trajectòria de l’autora. La presència de Núria Sendra, editora de Edicions Bullent, va aportar una mirada editorial enriquidora, destacant el compromís de la col·lecció amb la literatura escrita per dones.

Un dels moments més especials de la vesprada va ser la intervenció musical de la violinista Pau Blanes, del Jazz Club Mussol, que va regalar al públic una atmosfera càlida i íntima, elevant l’acte a una experiència sensorial completa.

La bona assistència de públic va confirmar l’interés que desperta la literatura de qualitat i el valor de crear espais per a la reflexió i el diàleg cultural. El Centre Ovidi Montllor es va omplir de veus, mirades i emocions compartides, en una trobada que va inaugurar amb força aquest nou cicle dedicat a les lletres femenines.
Amb la teua col·laboració continuarem promocionant la llengua, la cultura i els valors de progrés.










