Presentació del llibre “Totes les cançons” de Vicent Torrent, el dimarts 18 de novembre a l’Octubre CCC



El pròxim dimarts 18 de novembre de 2025, a les 19.00 h, l’Octubre Centre de Cultura Contemporània, a València, acull la presentació del llibre “Totes les cançons”, de Vicent Torrent.

L’acte comptarà amb una conversa amb el mateix autor i amb la participació d’Eva Dénia, Pau Alabajos, Rosanna Pastor i Xavier Aliaga, que dialogaran al voltant de la trajectòria artística i cultural que recull el volum.

La presentació està organitzada per ACPV, la llibreria Fan Set i l’Octubre CCC, en col·laboració amb diverses entitats culturals i institucions que treballen en l’àmbit de la promoció de la llengua i la cultura.

L’entrada és oberta al públic fins a completar aforament.


Amb la teua col·laboració continuarem promocionant la llengua, la cultura i els valors de progrés.

Ajuda’ns a tindre més força.

Fes-te’n sòcia/soci d’ACPV!

Amb el suport de