Benicarló rebrà la Flama del Canigó 2026 en una jornada de germanor i reivindicació cultural



El pròxim dimarts 23 de juny, Benicarló tornarà a sumar-se a la celebració de la Flama del Canigó, una de les tradicions més emblemàtiques dels territoris de parla catalana i símbol de la unió cultural dels Països Catalans.

L’acte tindrà lloc a la plaça del MUCBE i començarà a les 17.30 hores amb la rebuda de la Flama del Canigó 2026, que arribarà procedent del cim del Canigó després del seu recorregut per centenars de pobles i ciutats.

La Flama del Canigó és molt més que un foc simbòlic. Representa la continuïtat de la llengua, la cultura i els vincles que uneixen els diferents territoris de parla catalana. Cada any, milers de persones participen en aquesta celebració que precedix la Nit de Sant Joan i que es convertix en una mostra de compromís amb la cultura pròpia i la cohesió social.

Sota el lema «El foc que ens agermana», l’acte de Benicarló vol ser un espai de trobada oberta a tota la ciutadania, on compartir els valors de la cultura, la llengua i la participació col·lectiva.

Dades de l’acte

📅 Dimarts 23 de juny de 2026
🕠 17.30 h
📍 Plaça del MUCBE (Benicarló)
🔥 Rebuda de la Flama del Canigó 2026


Etiquetes: ACPV Comarques del nord Benicarló Flama del Canigó

Amb la teua col·laboració continuarem promocionant la llengua, la cultura i els valors de progrés.

Ajuda’ns a tindre més força.

Fes-te’n sòcia/soci d’ACPV!

Recursos en la nostra llengua

Amb el suport de