Lliurament dels premis Joan Valls i Jordà i premi Manel Rodríguez Martínez a Alcoi



El Centre Ovidi Montllor va acollir dissabte passat, 21 de març, la celebració del 43é premi de poesia Manel Rodríguez Martínez, que ha recaigut en la poeta mallorquina Cecília Navarro pel Cant de les cigales, la qual va llegir uns poemes i va fer una breu explicació de perquè aquest títol per al seu poemari.

Però, a més a més, també es van lliurar els Premis Joan Valls i Jordà, que són un homenatge a l’ús i la promoció del català, amb l’objectiu de reconèixer persones i entitats que treballen incansablement per enaltir la nostra llengua. En aquesta ocasió, es van lliurar els Premis Joan Valls i Jordà a Pilar Almeria actriu i fundadora de la companyia Teatre Micalet. El premi va ser lliurat per l’actor alcoià Juli Cantó. L’altre premi va recaure en el Caeha, entitat dedicada a l’estudi i difusió de la història local i a la conservació del patrimoni històric de la ciutat. El premi el va recollir la seua presidenta Elisa Beneyto i va estar lliurat per l’historiador Lluís Torró.

L’acte va ser conduït per l’actriu alcoiana Rosanna Espinós i va comptar amb l’acompanyament musical de la cantant alcoiana Sofia Moltó.


Etiquetes: ACPV Alcoià-Comtat

Amb la teua col·laboració continuarem promocionant la llengua, la cultura i els valors de progrés.

Ajuda’ns a tindre més força.

Fes-te’n sòcia/soci d’ACPV!

Recursos en la nostra llengua

Amb el suport de