10 anys de la Fira del llibre de la Vall d’Uixó



La Fira del Llibre de la Vall d’Uixó celebra 10 anys amb un cap de setmana ple d’activitats

Els pròxims 12 i 13 d’abril, la Vall d’Uixó acollirà una nova edició de la Fira del Llibre, que enguany celebra el seu desé aniversari. Durant dos dies, els carrers s’ompliran de literatura, cultura i activitats per a tots els públics.

El dissabte 12 d’abril començarà amb la Plaça del Camacuc, un espai dedicat al públic familiar amb jocs, contacontes i tallers, organitzat per Acció Cultural del País Valencià. Aquesta activitat tindrà lloc de 10.30 h a 14.00 h a la Plaça del Parc, espai central de la Fira del Llibre.

A les 12.30 h tindrà lloc el concert del grup Canta Canalla, una proposta musical pensada per a fer gaudir grans i menuts amb cançons plenes de ritme, humor i valors.

Ja de vesprada, a les 18.00 h, es presentarà el llibre Malparlat d’Alfons Pérez Daràs, amb Aitana Torrent i la Cort de la Quarantamaula. L’obra, editada per Llibres de la Drassana, combina humor, crítica i imaginació amb una posada en escena molt original.

La programació inclou moltes més activitats culturals: presentacions de llibres, actuacions, tallers, contacontes i propostes per a totes les edats, que es desenvoluparan al llarg del cap de setmana. La Fira del Llibre de la Vall d’Uixó s’ha consolidat com un esdeveniment de referència, un punt de trobada entre lectors, autores i editorials.

Tota la programació de la fira del llibre en aquest enllaç.


Etiquetes: ACPV Comarques del nord La Vall d'Uixó

Amb la teua col·laboració continuarem promocionant la llengua, la cultura i els valors de progrés.

Ajuda’ns a tindre més força.

Fes-te’n sòcia/soci d’ACPV!

Amb el suport de