Cicle “Amb lletra de dona”: presentació de ‘És naufragi’ de Magda Simó
30 abril, 2026. 12:53
ACPV Alcoià-Comtat continua el cicle Amb lletra de dona amb una nova cita literària. El dimecres 6 de maig, a les 19.30 h, tindrà lloc la presentació del llibre És naufragi de l’escriptora Magda Simó, seguida d’una tertúlia oberta amb l’autora.
Magda Simó és escriptora amb una trajectòria vinculada a la literatura contemporània en català i a la reflexió sobre la memòria, la identitat i les relacions humanes. La seua obra combina sensibilitat literària i compromís ètic, amb una especial atenció als processos interns dels personatges i als espais de fragilitat i resistència. Amb És naufragi, Simó ofereix un text intens i delicat que convida a la introspecció i al diàleg, i que s’inscriu plenament en les veus literàries actuals escrites per dones.
L’acte comptarà amb l’acompanyament musical d’Elena Armengol (clarinet), de l’Escola de Música Crescendo, i serà presentat per Natàlia Gisbert, també escriptora.
📍 Lloc: Centre Ovidi Montllor – ACPV Alcoià-Comtat
🗓 Data: Dimecres 6 de maig
🕢 Hora: 19.30 h
Una nova oportunitat per gaudir de la literatura escrita per dones, el pensament compartit i la música en directe. Us hi esperem!
Amb la teua col·laboració continuarem promocionant la llengua, la cultura i els valors de progrés.









