Nova manifestació a València per exigir justícia i responsabilitats al crit de “Mazón a la presó”



Acció Cultural del País Valencià (ACPV) participa en l’organització de la manifestació “Mazón a la presó”, convocada per més de 200 entitats cíviques, socials i sindicals del País Valencià per al dissabte 30 de maig, a les 19.00 hores, a la plaça de l’Ajuntament de València.

La mobilització «Mazón a la presó» naix, novament, de la indignació col·lectiva davant els fets ocorreguts i de la necessitat de continuar exigint veritat, justícia i responsabilitats. Les entitats convocants reclamem tant responsabilitats polítiques com penals, i denunciem la manca de respostes suficients davant el patiment causat i la negligent gestió de la catàstrofe.

La concentració pretén ser una mostra contundent de rebuig social i un crit col·lectiu per la dignitat de les persones afectades. Amb aquesta convocatòria, ACPV i la resta d’entitats organitzadores fem una crida a la ciutadania a omplir els carrers de València i a participar activament en una mobilització que vol convertir el dolor i la ràbia en exigència de justícia i memòria col·lectiva.


Amb la teua col·laboració continuarem promocionant la llengua, la cultura i els valors de progrés.

Ajuda’ns a tindre més força.

Fes-te’n sòcia/soci d’ACPV!

Recursos en la nostra llengua

Amb el suport de