Alacant serà l’escenari de la pròxima mobilització per reclamar responsabilitats a Mazón



  • La concentració mensual per reclamar responsabilitats per la gestió de la DANA del 29 d’octubre de 2024 se celebrarà aquest mes a Alacant. La convocatòria tindrà lloc el dissabte 26 de setembre, a les 18 h, davant la Casa de les Bruixes, i comptarà amb la participació i intervenció de les associacions de víctimes.

Vint-i-tres mesos després de la DANA, les mobilitzacions que reclamen veritat, justícia, reparació i responsabilitats continuen al carrer. Aquest setembre, però, la protesta canvia d’escenari: per primera vegada eixirà de la província de València i arribarà a Alacant, on se celebrarà el pròxim dissabte 26 de setembre, a les 18 h, davant la Casa de les Bruixes, seu del Consell a la ciutat.

La concentració, convocada sota el lema «Mazón a presó», comptarà amb la presència i la intervenció de les associacions de víctimes de la DANA. La cita arriba a un mes del segon aniversari de les inundacions del 29 d’octubre de 2024, que van provocar 232 víctimes mortals a la província de València.

El trasllat de la mobilització a Alacant no és casual. Les entitats convocants volem portar allí la reclamació d’explicacions a Carlos Mazón, expresident de la Generalitat, que manté a la ciutat una oficina vinculada al seu estatut d’expresident. La portaveu de les entitats convocants, Beatriu Cardona, ha assenyalat que, després de 23 mesos, consideren que continuen pendents moltes explicacions sobre la seua actuació durant la jornada de la DANA i que per això la mobilització es desplaça aquest mes fins a Alacant.

Des d’Acció Cultural del País Valencià ens fem ressò d’aquesta nova convocatòria i de les demandes expressades per les associacions de víctimes, que tornaran a prendre la paraula en la concentració.

Dissabte 26 de setembre
18 h
Casa de les Bruixes, Alacant


Amb la teua col·laboració continuarem promocionant la llengua, la cultura i els valors de progrés.

Ajuda’ns a tindre més força.

Fes-te’n sòcia/soci d’ACPV!

Recursos en la nostra llengua

Amb el suport de